Kävimme webinaarissa läpi, kuinka yritys muuntautuu yrityskeskeisestä asiakaskeskeiseksi johtamalla asiakaskokemusta.
Käsittelimme aiheita, kuten
Jarkko Kurvinen kannustaa yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella ja tekemään markkinoinnista aidosti palvelua. Jarkon intohimona on nostaa yritysten markkinointi uudelle tasolle sekä auttaa yrityksiä ja asiantuntijoita muuntamaan myyntinsä ja markkinointinsa asiakaskeskeiseksi. Jarkko on kirjoittanut kollegoidensa kanssa kirjat Blogimarkkinointi (2011, Kultasulka-palkinto), Mielipidejohtaja (2013) sekä B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja, joka julkaistaan kesäkuussa 2016.
Sani Leino, Thinglink Europen myyntijohtaja, on myynnin ja muutoksen sanansaattaja, joka näkee mahdollisuuksia muuttuvassa maailmassa. Sanin uskoo sosiaaliseen liiketoimintaan ja auttaa yrityksiä tekemään tehokkaampaa digitaalista markkinointia ja yksilöitä hyödyntämään sosiaalista myyntiä. Sani listattiin vastikää maailman 100 vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon ja on yksi Speakers Forumin Top 100 puhujista Suomessa.
Perttu Ahvenainen on digitaalisen asiakaskokemuksen konsultti Sinisellä Meteoriitilla, joka painii päivittäin asiakaskokemuksen kehittämisen kanssa. Mietin työssäni, kuinka ihmiset saataisiin oivaltamaan asiakaskokemuksen muodostuminen koko pelikenttä, johon vaikuttaa kaikki mitä yritys tekee, tai jättää tekemättä.